Thursday, July 16, 2009

Pastikan anda berikan maklumat penuh DAN berikan maklum balas untuk setiap paparan kursus anda.

1) Apabila anda menulis sesuatu untuk blog ini, pastikan anda sertakan maklumat ini:

Nama Anda:
No. Rujukan:
Kod Kursus:

Penggunaan 'guest' atau 'anonymous' tidak dibenarkan sama sekali.

2) Semua pelajar WAJIB memberikan maklum balas untuk setiap bahan yang dipaparkan dalam blog ini yang berlabel 'hmt223 0910' ATAU 'hmt503 0910', bergantung kepada kursus anda.

(i) Untuk memudahkan anda menulis maklum balas anda, karang terlebih dahulu di MSWord, kemudian salin dan tempek 'copy and paste' di bahagian komen 'comment' paparan blog yang sewajarnya.

(ii) Untuk mencari label yang disediakan untuk kursus anda, pergi ke bahagian 'labels' di bahagian kanan blog ini (terus bergerak ke bawah sedikit), dan klik di label 'hmt223 0910' ATAU 'hmt503 0910'.

3) Sila laporkan di bahagian komen paparan ini bahawa anda telah membaca dan memahami maklumat yang terdapat dalam paparan ini dengan kadar segera selewat-lewatnya pukul 6.00 pagi 17 Julai 2009 (Jumaat, waktu dan tarikh Malaysia).

Radiah Yusoff
Pengajar HMT223 dan HMT503.

29 comments:

nadiahmt223 said...

Assalamualaikum Dr Radiah.saya pelajar hmt223noornadianasir.saya telah memahami isi kandungan blog ini dan merasakan bahawa blog ini wajar u tuk semua pelajar yang mengambil kursus hmt223(morfologi) mendapatkan maklumat yang terkini disamping membuat latihan yang disediakan selain itu juga pelajar dapat mengetahui selok belok tentang morfologi.Sekian Terima kasih.Salam aspirasi untuk mahasiswa bersatu!

rafidah said...

Assalamulaikum.Saya saya rafidah pelajar hmt 223.Saya telah memahami isi kandungan blog ini.Komen saya tentang blog ini adalah baik untuk pelajar yang mengikuti kursus hmt 223 bagi mendapatkan maklumat.Hal ini selaras zaman teknologi yang semakin canggih.Sekian terima kasih

eliz said...
This comment has been removed by the author.
normasiliana(16) said...

Assalamualaikum Dr.Radiah saya Normasiliana(16) pelajar hmt223 telah membaca dan memahami isi kandungan yang terdapat dalam blog ini.

Azureen_12 said...

Salam ... Saya, Noor Azureen Binti Hamid @ Ahmed, no. rujukan 12, pelajar kursus HMT223 sidang akademik 2009/2010 sudah membaca dan memahami maklumat yang terdapat dalam paparan di blog ini. Saya belajar banyak perkara daripada Puan. Walaupun pada mulanya saya agak terkial-kial menggunakan aplikasi internet ini namun saya akan berusaha untuk belajar agar lebih cekap dalam penggunaan internet. Selain itu, saya berharap agar Puan dapat membantu kami dengan memberikan nota dalam bentuk 'hand out' agar kami lebih mudah untuk memahami kursus ini. Sekian, terima kasih.

Anis Sonata said...

Assalamualaikum Dr.Radiah.Saya Noorshahaniz Hussain(14) pelajar hmt223.saya telah membaca dan memahami paparan dalam blog ini.Penggunaan kaedah ini membantu saya mendapat banyak pengetahuan.Sekian terima kasih.

Azureen[12]_hmt223 0910 said...

Salam ... Saya, Noor Azureen Binti Hamid @ Ahmed, no. rujukan 12, pelajar kursus HMT223 sidang akademik 2009/2010 sudah membaca dan memahami maklumat yang terdapat dalam paparan di blog ini. Saya belajar banyak perkara daripada Puan. Walaupun pada mulanya saya agak terkial-kial menggunakan aplikasi internet ini namun saya akan berusaha untuk belajar agar lebih cekap dalam penggunaan internet. Selain itu, saya berharap agar Puan dapat membantu kami dengan memberikan nota dalam bentuk 'hand out' agar kami lebih mudah untuk memahami kursus ini. Sekian, terima kasih.

abdul halim said...

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, saya Abdul Halim bin Abu Seman nombor rujukan 1 pelajar hmt 223/4, saya sudah membaca dan memahami isi kandungan yang terdapat dalam blog ini. Saya berpendapat bahawa blog ini, mengandungi begitu banyak latihan yang boleh mahasiswa yang mengambil kursus ini melaksanakan tugas tersebut. Natijahnya pelbagai maklumat dan info untuk peperiksaan akhir dapat para mahasiswa ketahui. Selain itu pelbagai alternatif juga dapat mahasiswa pelajari dengan melayari blog ini. Sekian terima kasih.

nurulakmalhmt223_17 said...

Assalamualaikum, Dr. Radiah. Saya, Nurul Akmal bt. Abdul Rahman(17) pelajar HMT223. Saya telah membaca dan memahami arahan yang terdapat dalam blog ini. Terima kasih Dr. Radiah kerana saya telah memperoleh banyak maklumat apabila merujuk blog ini.

masnihmt223_08 said...

Assalamualaikum, Dr. Radiah. Saya, Masni bt. Ismail(8) pelajar HMT223. Saya telah membaca dan memahami arahan yang terdapat dalam blog ini. Pelbagai maklumat dari blog ini telah membantu para pelajar membuat rujukan dengan lebih mudah. Terima kasih, Dr. Radiah.

Kenangan Manis said...
This comment has been removed by the author.
Kenangan Manis said...

Selamat Sejahtera, Dr Radiah,
Saya pelajar HMT 223 ( Woo Jin Jie), no rujukan 24,telah memahami isi kandungan ini.
Terima kasih ,Dr Radiah.
Have a nice day!

Unknown said...

Asalamualaikum Dr Radiah, saya fazilah binti satimen(22) hmt223. Saya telah memahami maklumat yang terdapat di blog ini. Penggunaan blog ini dapat meningkatkan lagi penguasaan saya dalam penggunaan teknologi maklumat . Maklumat dari blog ini dapat memudahkan saya untuk mendapatkan maklumat dengan lebih cepat lagi. Terima kasih Dr Radiah.

yeething said...

Selamat sejahtera Dr.Radiah. Saya pelajar hmt223They Yee Thing,no.rujukan:19.Saya telah memahami isi kandungan blog ini.Blog ini memudahkan saya memahami kursus ini.Terima kasih Dr.Radiah.

Radiah Yusoff said...

Kamsahamnida / Gamsahamnida (Liza, tolong semak ejaan transliterasi ini) kepada semua yang telah membaca dan memahami kandungan paparan ini.


Radiah Yusoff
Pengajar HMT223

NiNa KaRiNa said...

Assalamualaikum Dr.Radiah...saya (Kamaliah (23),pelajar hmt223),maafkan atas kelewatan menghantar komen ini...setakat ini saya faham tentang perkara yang telah diajar.Cuma saya masih keliru antara konsep morfem,morfem terikat dan morfem bebas.Saya akan cuba sedaya upaya untuk memahami konsep-konsep ini.Terima kasih..

azue said...

Azrah Azmam @ Azman
No 21
Hmt 223

Assalammualaikum.. Dr. radiah terlebih dahulu saya ingin memohon maaf atas kelewatan memberi komen dalam blog ini yang sepatutnya dihantar sebelum subuh tadi. Hal ini berikutan semalam saya tidak sihat disebabkan masalah gastrik. Bagi komen untuk paparan maklumat tadi saya memahami dengan jelas dan blog ini sememangnya perlu bagi menambahkan lagi maklumat kami selain dari sesi kuliah. Semasa sesi kuliah, saya agak lambat memahami apa yang dipelajari dan ini memang diakui kerana saya memang lemah dalam Bahasa Melayu sejak sekolah di bangku sekolah. Namun, ini bukan lah halangan bagi saya untuk menguasai morfologi sebaliknya menjadi cabaran positif.

LYEA IDORA said...

dallya....
Assalamualaikum Dr Radiah Yusoff. Saya Dallyawati Md Dahar pelajar HMT 223 09/10 dengan no rujukan 3 telah membaca dan memahami arahan yang terdapat di blog ini.
terima kasih.

LYEA IDORA said...

dallyawati said..
in korean words...
Gamsahamnida (terima kasih)
chonman/chonman yeyo (sama-sama)B-)

MawarBerduri88 said...

CLEMENTINE ANAK LUAT
NO.2
HMT223
selamat petang Dr. Radiah.Saya pelajar HMT223,saya telah membaca dan memahami isi kandungan blog ini.Pada pendapat saya blog ini dapat membantu pelajar un tuk lebih memahami apa yang diajar disamping membantu kelanjaran proses pengajaran.

MawarBerduri88 said...

CLEMENTINE ANAK LUAT
NO.2
HMT223
Selamt petang Dr. Radiah,saya pelajar HMT223,saya telah memahami dan membaca isi kandungan blog ini.Pada pendapat saya,blog ini banyak membantu pelajar lebih memahami pembelajaran kursus ini disamping membantu kelancaran pembelajaran kusus ini.

ellz said...

Elisabet Theodorus Ola Lena
NO :4
HMT223

Selamat sejahtera..saya telah membaca dan memahami isi kandungan blog ini.Blog ini sememangnya penting untuk pelajar HMT223 untuk lebih memahami kursus ini.

abdul halim hmt 223 (1) said...

Abdul Halim bin Abu Seman
Hmt 223
No rujukan 1
Assalamualaikum dan selamat sejahtera, saya Abdul Halim bin Abu Seman nombor rujukan 1 pelajar hmt 223/4, saya sudah membaca dan memahami isi kandungan yang terdapat dalam blog ini. Saya berpendapat bahawa blog ini, mengandungi begitu banyak latihan yang boleh mahasiswa yang mengambil kursus ini melaksanakan tugas tersebut. Natijahnya pelbagai maklumat dan info untuk peperiksaan akhir dapat para mahasiswa ketahui. Selain itu pelbagai alternatif juga dapat mahasiswa pelajari dengan melayari blog ini. Sekian terima kasih.

miss Asma wapi said...

Assalamualaikum Dr Radiah.saya pelajar bernama Asma wapi.saya telah memahami isi kandungan blog ini dan merasakan bahawa blog ini wajar untuk semua pelajar yang mengambil kursus hmt223.Sekian terima kasih.

a said...

Gamsahamnida, Gracias Dallyawati kerana membantu mencari maknanya.

Radiah Yusoff
Pengajar HMT223

Norliza Abdul Kadir:26:HMT223 said...

Assalamualaikum dan salam sejahtera,
saya Norliza bt Abdul Kadir, Nombor rujukan 26. Pelajar Sarjana Sastera (Bahasa Melayu) mengikuti kursus ini sebagai kursus audit bagi memenuhi syarat tawaran kemasukan. Saya akan sedaya upaya cuba untuk mengikutimperjalanan kelas ini sebaik mungkin.

Norliza Abdul Kadir:26:HMT223 said...

Kamsahamnida / Gamsahamnida

Thank you.
감사합니다. ( kamsa hamnida)
http://learnkorean.elanguageschool.net/mod/resource/view.php?id=15

farah said...

Assalamualaikum dr Radiah. Saya Wan Nur Faraha'in dari kelas hmt223, nombor ruukan 20. Saya telah membaca blog ini dan saya dapati blog ini memudahkan pelajar mengetahui tentang kursus yang diambil. Terima kasih.

Anonymous said...

Malay
Terima kasih
Mongolian
Vayarla
Norwegian
Tak
Pilipino (Tagalog)
Salamat

Agaknya dari mana saya dapat maklumat ini?

RY;)
23/7/09