Saturday, August 30, 2008

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK

Kepada semua pelajar, selamat menyambut Ramadhan al-Mubarak. Semoga segala ibadah yang dilakukan diterima dan diberkati ALLAH.

Saya juga ingin memohon maaf di atas segala kesilapan dan kekurangan yang terdapat semasa saya mengajar anda dan semasa saya berkomunikasi dengan anda.

Kepada Erynn Habibah Bee Chin:), jemputlah ke masjid USM untuk berbuka puasa ye. Kitekan nak kurangkan 5kg bulan ini;). So make sure u fast wt me ye, no supper, brunch, or hi tea. Just sahur and buka.

Kepada pelajar bukan Islam, sudi-sudilah ke masjid USM untuk menjamu selera dengan menikmati hidangan enak ketika berbuka bersama rakan-rakan Islam. Most important - it's FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEE:-)

1 comment:

Litle Bee said...

Dr,

Sejak bila nama saya menjadi Erynn Habibah Bee Chin pulak ?

Tak tahu pulak saya...

Dr, kalau nak kurang 5 kg, mana boleh makan macam tu, terutamanya di masjid ?

Lagi cepat gemuk... Makanan yang begitu sedap !

hehe..