Thursday, September 4, 2008

Sila ikut no rujukan Dr. Goh

pelajar2 sekalian:

mohon maaf - mulai hari ini, sila ikut nombor rujukan yang diberikan oleh Dr. Goh. ini kerana dalam senarai kelas saya tiada nama 'Mohammad Noor'. Harap Maklum dan Harap Maaf.

nampak sangat mohammad noor tak peka kepada apa yang berlaku dalam kelas. nama tiada pun tidak beritahu.


Untuk komen bahagian: pelajar terakhir yang dibenarkan memakai no rujukan lama ialah Nor Fazilah Arifin (no. rujukan lama: 34)

untuk ayat Atirah: pelajar terakhir yang dibenarkan memakai no rujukan lama ialah MOHD AMIR AIZAT BIN SAINON (no rujukan lama: 28)

untuk isu bahasa: pelajar yang menyamar sebagai manga man ( September 4, 2008 10:34 AM) ialah sempadan akhir guna no rujukan lama. HU D HEK IZ manga man???? BACALAH ARAHAN BETUL2!!!!! ingatla pesanan DGSS dalam kuliah khamis 4 sept...Hish.....

4 comments:

azren said...

assalamualaikum Dr,
saya nak bertanya adakah no saya masih sama dengan senarai Dr? Sebab tadi saya telah pergi ke bilik Dr Goh untuk melihat no tersebut tetapi tiada. No saya 31 dalam senarai Dr tetapi tadi no tersebut kepunyaan Mohd Jaya Johan semasa kelas Dr Goh pagi tadi.

diharap Dr tidak keberatan untuk membantu.
Sekian

Northern Gate said...

Assalamualaikum Dr,
Saya pun ada masalah yang sama dengan Azren, sepatutnya no.giliran saya bilangan ke-32 selepas Azren. Saya pergi bilik Dr.Goh tadi dengan Azren. Mungkin senarai tu dah ditanggalkan sebelum kami pergi cek, minta maaf atas ketidak pekaan kami. Harap Dr sudi membantu kami. Terima kasih.

Anonymous said...

assalamualaikum DR..menurut Dr, Amir Aizat boleh menggunakan no rujukan 28, tetapi menurut senarai Dr Goh, no rujukan saya adalah 28..saya rasa kesilapan berlaku disini..maafkan saya jika saya tersilap!

Teja said...

Dr, mengikut fahaman saya "manga man" itu sebenarnya adalah En. Mohd Noor. Harap dr. tak terkapai-kapai lagi :D

p/s: Teh Jawahir (54)